Saturday, February 7, 2009

古晋之拜年篇

這是我的外婆和阿姨們在我大舅家的合照


這些年輕的都是我的表妹表弟們,都還有唸書,除了穿黃衣服巳經工作了
她是大美女-恬恬表妹,不止漂亮,她還是一名醫生哦!(目前在西連醫院工作)


這是在二阿姨家


相片有外婆,媽媽,二個阿姨和二個舅舅(還差二個舅舅便是一張家褔了)

4 種下杏樹的人:

Anonymous said... said...

Tell you all, if all of them meet together, surely there got "hahaha" sound and non stop topic till no need to sleep at all.
They are happily talking with each other!! somemore because God with them and where the places they are, sure they will be sound happily and full of fun and joke!@!

ET女子 said... said...

来古晋没去我家拜年?呵呵。

david是我 : said...

下次有機會一定會的!!
到時要請我吃大餐哦!!!!

Anonymous said... said...

奇怪,我们的二舅舅??是谁阿?突然间觉得妈妈好像麻麻